کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317906 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرگرمی عامل بی بند و باری در "فیسبوک"

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی از دستگیری عامل تبلیغ فساد و بی بندوباری در فیسبوک خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ " سید غلامرضا حسینی" در این رابطه گفت ، کارشناسان پلیس فتا هنگام بررسی فضای مجازی در شبکه اجتماعی فیسبوک پروفایلی را مشاهده کردند که فردی ناشناس در آن با اشتراک گذاری تصاویر و مطالب مستهجن اقدام به تبلیغ فساد و بی بندوباری می کرد .

http://media.mehrnews.com/old/Original/1392/09/20/IMG15492419.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ وی گفت : با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ "حسینی" ادامه داد : با توجه به حرفه ای بودن متهم هویت وی مشخص نبود و خود را با هویت جعلی معرفی کرده بود که با بررسی های فنی هویت واقعی متهم شناسایی شد .
رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار داشت : با پی گیری های به عمل آمده پس از حدود یک هفته کار و تلاش شبانه روزی آی پی متهم شناسایی و پس از استعلام آدرس محل کار متهم مشخص شد و با هماهنگی قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد .
سرهنگ "حسینی " گفت : متهم با حضور در پلیس فتا بازجویی شد ، وی در ابتدا از قبول جرم خودداری می کرد و منکر عضویت در فیسبوک شد که پس از رویارویی با مدارک و شواهد لب به اعتراف گشوده و هدف خود از تبلیغ فساد و فحشاء در شبکه اجتماعی فیسبوک را سرگرمی عنوان کرد.
وی تصریح کرد : متهم با تشکیل پرونده به قاضی ویژه جرایم رایانه ای معرفی شد .
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25245 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1393/11/29 تعداد مشاهده: 1831
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر